blivandebrudsbetraktelser

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Blivande Brud - 5 april 2011 11:52

Tycker det är lite tråkigt med inlägg utan bilder så nu tänkte jag bomba er lite :)

Min frisyr som finaste Emma ska göra :)

Min blombukett, köper lösa blommor och binder själv! Tärnorna har mindre kallor & kanske tre stycken, . G  & Bestmännen har varsin corsage & självklart små pojkarna också!

       

Festen kommer blir hos svärisarnas grannar på deras loge, Och ute hade jag tänkt göra såna här sittplatser:) För nog kommer folk vilja sitta utomhus oxå :)

Höbalarna får svärfar stå för och lite plank ska nog inte va svårt o få tag i heller :)



 

och den här tårtan kommer vi ha :)

Näe skämt och sido, de ska vi inte alls ha:) ska åka ner på city gross nån da frmaöver igen nu när domöppnar konditoriet där(igen) Och kolla runt på priser etc :)





Presentation


Snart 26 årig blivande fru, lättar sitt hjärta & sparar dem för evigt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards