blivandebrudsbetraktelser

Direktlänk till inlägg 23 januari 2011

Caketopper & tårta

Av Blivande Brud - 23 januari 2011 09:28

(bild:google.se)


Caketoppern längst ner till höger, Det är den vi valt!

Haha en liten hint om oss kanske, Näe! Men den var rolig och eftersom resten av bröllopet inte kommer vara så traditionellt så vill vi skojja tillde här med!


Btw, så blev de värsta fyndet.Kollade på den på nätet, 399:-

hittade den av en slump på fyndlagret för 10:- FYYYYYND!


Tårtan föresten, har kollat runt lite, Ica maxi tar 40:- /bit, en bekant 35:-/bit så jag vet inte,vet inte ens hur ja vill att den ska se ut än.. Nånting måste hittas på!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Blivande Brud - 7 maj 2011 06:41

Hindersprövningen ligger på lådan, likaså efternamnsbytet! 3 Månader kvar nästa helg, herregud! Tre månader tills jag blir FRU!! Alla inbjudningar är klara, och ska börja lämnas ut ikväll, dom som går att lämna by hand gör vi så med, sen utsocknes sk...

Av Blivande Brud - 18 april 2011 17:46

12-6 Månader innan     • Datum och ev. Reservdatum• Boka Kyrka• Boka Festlokal -Kolla vad som ingår i priset• Budget - Vad får det kosta / Var kan vi spara• Välj ut: Tärnor / Marsalkar / Bestman / Värdpar• Planera ...

Av Blivande Brud - 9 april 2011 16:25


Jess de går frammåt än :) Fick veta idag att det finns en bröllopssvit här i stan på Stadt de visste ja inte så den ska bokas :) Mailade dom och frågade ang den så får se va dom säger ;)   En tjej vill ha vagnen och hennes syster hämtar den nog...

Av Blivande Brud - 5 april 2011 11:52

Tycker det är lite tråkigt med inlägg utan bilder så nu tänkte jag bomba er lite :) Min frisyr som finaste Emma ska göra :) Min blombukett, köper lösa blommor och binder själv! Tärnorna har mindre kallor & kanske tre stycken, . G  & Bestmänne...

Av Blivande Brud - 4 april 2011 07:02

Tjo fadderittan! Kom ju på en sak bara sådär härromdan! Jag har ju två blivande frisörer i släkten :) Har pratat med Emma och hon ska ha min frisyr som ett projekt i skolan, sen göra ett slutprov på de :) Kan de bli bättre? =) Sen Maria min kus...

Presentation


Snart 26 årig blivande fru, lättar sitt hjärta & sparar dem för evigt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards