blivandebrudsbetraktelser

Alla inlägg under februari 2011

Av Blivande Brud - 16 februari 2011 06:48

Jess, nu har vi bytt datum efter diverse problem den 23 juli!

Det hela slutade på 13 Augusti, klockan 13.00 så ja tiden blev mkt mkt mkt bättre än kl 16.00 som vi hade den 23e! Så ja jag tror de blir bättre de hära :)

På L´s födelsedag också,hoppas hon vill vara vår gäst iaf :) Men de tror jag nog!

I veckan här ska vi åka till papa o provskriva ut inbjudan, våran skrivare vill inte fungera, Men ett test  hos pappa iaf :) Blire bra så kör vi på de :)

Kanske ska åka dit redan idag? Kliar lite i fingrarna nu om ja ska vara ärlig :)

Vill ha nånting gjort, och de är nu!






Av Blivande Brud - 3 februari 2011 10:16

Nu vare ett tag sen, Vi har blitt med dog! En Golden hane på snart 4år,Kanonfin kille! Kan de mesta & är guld med barnen :) Jobbar min sista dag på fredagkväll.. Sen är det slut! För ett tag framöver! Ja jag vet att de är lite fel tid att säga upp sig men helt ärligt så pallar ja inte o gå dit och behöva må piss! Vi får se om de går till sig och dom löser problemen där!


På bröllopsfronten då? Jo misstag ett! Vi måste ev byta datum, flytta fram eller bak en vecka beroende på när de finns tid? Ska ringas idag eller imorgon! Det är inte ett passande datum så byta byta byta!

Tärna 1 ska kolla upp med bandet då jag inte får nån kontakt med dom! Vajsing!!!


För övrigt har jag inget nytt att berätta, min m2b ska köpa hem färgpatroner idag så jag kan börja skriva ut inbjudan, vilket kan va bra och ha rätta datumet före! :)


Fick tag på en tjej med 42 knoppa lakan oxå, hon skulle skicka med bussgodsmen får inge svar av henne heller! Suck! Hoppas att de är på G iaf!


Ska hämta ut ett paket på Lindex oxå, Sommarens bikini då de måste solas med viss bikini inför klänningen :) Ska sätta ihop vagnen och sen få iväg den, samla ihop lite pengar och få resan till tärna 2 bokad! Loooove!!


Näe nu ska ja sova ett tag innan de är dags att hämta barnen på dagis, om ja inte kan få mamma o göra det ist? <3



På återseende när ja känner att skrivarglöden är på mig!


Puss & kram vi syns på stan!



Presentation


Snart 26 årig blivande fru, lättar sitt hjärta & sparar dem för evigt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards